Effektiv arbetsplatsförvaltning med Nibol
Nibol är ett mångsidigt arbetsplatsverktyg som är utformat för att optimera kontorsutrymmen och förbättra produktiviteten. Oavsett om du är anställd som vill boka arbetsstationer, mötesrum eller parkeringsplatser, eller en frilansare som letar efter flexibla arbetsutrymmesalternativ, så tillgodoser Nibol effektivt dina behov.
För anställda erbjuder Nibol funktioner som realtidsvisning av kollegors bokningar, sömlösa arbetsstationsreservationer, bokningar av mötesrum, besökarmeddelanden, parkeringsplatsreservationer, aviseringar om paketankomster och tillgång till externa arbetsutrymmen som coworking-spaces och smarta kaféer baserat på företagets policys.
Frilansare gynnas av Nibols omfattande nätverk av arbetsutrymmen, inklusive coworking-spaces, privata mötesrum och smarta kaféer med ansluten wifi. Appen ger ett bekvämt sätt att upptäcka och boka olika arbetsutrymmesalternativ när du är på språng.